2020. január 15., szerda

Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér


Cselekményleírást tartalmazó szöveg!
Cecelia Ahern már az első könyvével, az U.i. Szeretlekkel megfogott, amit az Ajándék című regényével csak fokozni tudott és ezzel még ezeket is felülmúlta.
Ahol a szivárvány véget ér egy levélregény: két gyerekkori barát (egy lány és egy fiú) levelezéséből ismerhetjük meg őket: a gyerekkoruktól a felnőtté válásukon keresztül mindent. Még érettségi előtt rájönnek arra, hogy számukra a másik az igazi, nagy szerelem, de nem mondják el neki. Sok csalódást kell megélniük, nemcsak szerelmi téren, amit a másik segítségével vészelnek át. Igaz, a munkájuk miatt 2 kontinensen élnek, de mindenben támogatják a másikat. Felnőtt fejjel, válások, szakítások után, gyerek mellett döbbenek rá, hogy a másik mit érez irántuk. Az, hogy végülis beteljesül-e a szerelmük, a regény végére kiderül.
Mi lett volna, ha….?- egy ismerős kérdés az életből.
A való életben is sokszor történt már ehhez hasonló eset: féltünk elmondani az érzéseinket másnak, ezzel nem akartuk tönkretenni az addig köztünk kialakult kapcsolatot.
Én úgy gondolom, hogy minden lehetőséget meg kell ragadnunk, ki kell használnunk minden lehetőséget, hogy később ne bánkódjunk azon, hogy miért nem tettem meg, így utólag az lett volna a helyes lépés…
Amikor befejeztem az Ahol a szivárvány véget ér című regényt, sajnáltam, hogy véget ért, szívesen olvastam volna még.
Ajánlom a könyvet azoknak, akik kedvelik Cecelia Ahern stílusát, könyveit, mert szerintem ez a legjobb regénye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elizabeth Adler: Varázslatos Malibu

Cselekményleírást tartalmazó szöveg ! A Riviéra titkában megismert népszerű magándetektív, Mac Reilley és párja, Sunny újabb történe...