2019. március 4., hétfő

Fejős Éva: Dalma


Cselekményleírást tartalmazó szöveg

A Cuba Libre elolvasása után nagyon vártam a Dalmát, mert számomra a Kubás regény Fejős Éve eddigi legjobb könyve. E könyv elolvasása után valami olyasmit vártam, hogy a Dalmában a főhős megnyitja a salsa-s tánciskoláját és ekörüli kalandjairól olvashatunk. Az új könyv fülszövegéből is kiderül, hogy Dalma gyerekkorát mutatja meg (a Cuba Librébek éppen akkor érettségizett le)
Lehet, hogy a nagy izgalom miatt nekem kicsit hiányos volt a könyv. 162 oldalas és Dalma első 10 évét mutatja be. Engem érdekelt volna az a 8-9 év még, amíg le nem érettségizett, így lett volna kerek a történet. (Vagy az majd egy újabb könyv témája?)
E könyv is olyan fejősévás, de számomra nem érte el a Cuba Libre szintjét.
A történet egyébként könnyen, gyorsan olvasható, jól adja magát. Bemutatja, hogy milyen az, amikor egy gyerek nem érzi a szülői szeretetet, milyen az, amikor új apuka lesz, és azt is, hogy egy 8-9 éves kislány hogyan dolgozza fel azt, hogy addigi egykesége után kistestvére lesz. Ezekből átéltem én is 1-2 dolgot.
Egy újabb olyan Fejős Éva könyvet sikerült elolvasnom, ami nincs 1 hónapja, hogy megjelent.
Ajánlom mindenkinek, aki szeretne eltölteni egy hangulatos délután/ estét egy jó könyvvel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elizabeth Adler: Varázslatos Malibu

Cselekményleírást tartalmazó szöveg ! A Riviéra titkában megismert népszerű magándetektív, Mac Reilley és párja, Sunny újabb történe...