2019. február 16., szombat

Tasmina Perry: Apuci lányai


Cselekményleírást tartalmazó szöveg!

Ez volt az első Tasmina Perry könyv, amit olvastam. Egy újság könyvajánlójában lettem figyelmes erre a regényre még 2008-ban, mely hatására még abban az évben meg is vettem. A könyv vastagsága először nagyon elvette a kedvemet, csak 2009 tavaszán olvastam el az Apuci lányait. Nem bántam meg, hogy megvettem. Tasmina Perry pedig bekerült a 6 kedvenc írónőm közé (Fejős Éva, Elizabeth Adler, Danielle Steel, Cecelia Ahern és Jodi Picoult mellé),  akinek azóta az összes magyarul megjelent könyve megvan már nekem.

A történet szerint meghal egy gazdag férfi, akinek halálának okát rejtély fedi. A 4 lánya pedig mindent elkövet, hogy kiderüljön az igazság. Tasmina Perry ebben a könyvében (is) a gazdagok világát mutatja be, és rá kell döbbennünk arra, hogy az ő életük se fenékig tejfel, felerősödik ebben a világban az ármány és cselszövés.

Az fogott meg Tasmina Perry stílusában, hogy a krimit jól ötvözi a szerelemmel és a romantikával (úgy, mint Elizabeth Adler).

Eseménydús, kalandos, izgalmakkal teli olvasmány!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elizabeth Adler: Varázslatos Malibu

Cselekményleírást tartalmazó szöveg ! A Riviéra titkában megismert népszerű magándetektív, Mac Reilley és párja, Sunny újabb történe...