2019. február 24., vasárnap

Fejős Éva: Cuba Libre


Cselekményleírást tartalmazó szöveg!

2010-ben a Mikulástól kaptam ezt a könyvet. :-) Már alig vártam, hogy elkezdhessem. Nagyon adta magát olvasni a történet. Úgy reklámozták ezt a könyvet, hogy ez eddig Fejős Éva legjobb regénye. Nem hiába mondták róla ezt…
A történet nagy része Kubában játszódik. Néha olyan Dirty Dancing érzésem volt: zene, tánc, salsa, tengerpart, szerelem…..
Kellemes olvasmány volt, ami kis bepillantást nyújt a Castro-féle „Cuba-feeling”-be.
A kubaiaknak sokat számít a tánc. Volt már nekem is szerencsém salsát táncolni (anno 2007-ben a főiskolás gólyabálra ezzel készültünk). Sokat változtatott rajtam is. Az első 1-2 próbára olyan merev csípőmozgásom volt, hogy annál merevebb nem sok mindenkinek volt…. A páromnak és az oktatónak is köszönhetően sikerült felszabadultan táncolni. Nagyon megszerettem és egy újabb megvilágítást adott akkor az életemnek. Azt hiszem, a könyvben is ezt az érzést érezte Dalma….
2010. novemberében jelent meg ez a könyv és számomra nagy szó, hogy a megjelenéstől számított 1 hónapon belül megkaptam és elolvastam. Nem sok olyan könyvet olvastam idáig, ami előtte jelent meg nem sokkal. Szerintem 1 kezemen meg tudnám számolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elizabeth Adler: Varázslatos Malibu

Cselekményleírást tartalmazó szöveg ! A Riviéra titkában megismert népszerű magándetektív, Mac Reilley és párja, Sunny újabb történe...