2019. február 26., kedd

Fábián Janka: Emma szerelme


A legjobb könyv, amit 2013-ban olvastam nem más, mint a sokak által kedvelt Fábián Janka: Emma szerelme, ami az Emma trilógia 1. kötete. (További kötetetek: Emma fiai és Emma lánya.)
Szeretem a történelmi, megható, szerelmes családregényeket, amik életszerűek, a mindennapi életről szólnak. 
Régi álmom teljesült azzal, hogy ezt a könyvet 2012 karácsonyára kaptam, amit pár nap alatt el is olvastam. Csak úgy faltam a könyvet és nagyon sajnáltam, hogy vége lett. Az írónőt nagyon megkedveltem. E könyv óta már több Fábián Janka regényt elolvastam már.
E könyv kellemes kikapcsolódást nyújt. Nehéz letenni, hiszen oldalról, oldalra egy régi, csodálatos világba kalauzol minket. Olyan történelmi és hétköznapi eseményekbe enged betekintést, amit már nem élhetünk át. Izgalmas eseményekkel teli romantikus regényről van szó.
Fábián Janka nagyon jó példa arra, hogy egy magyar író könyve is lehet kiváló. Remélem, minél többen megismerik majd őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elizabeth Adler: Varázslatos Malibu

Cselekményleírást tartalmazó szöveg ! A Riviéra titkában megismert népszerű magándetektív, Mac Reilley és párja, Sunny újabb történe...